Techninės problemos nuotolinių pamokų metu
Pasirinkote nuotolinę pamoką, bet susiduriate su sunkumais? Nepanikuokite! Prašome atlikti šiuos veiksmus:
Prastas ryšys
Ryšio problemos gali būti susijusios su jūsų arba asmens, su kuriuo kalbate, ryšiu.
Prašome pasitikrinti ryšio greitį. Jei jūsų „Wi-Fi“ ryšys prastas, rekomenduojame:
1. Prijunkite eterneto kabelį, jei naudojate kompiuterį.
2. Naudokite 4G/5G mobiliojo ryšio duomenis.
Naršyklės problema
Prieiga prie kameros yra galima iš skirtingų naršyklių. Tačiau tam tikrose Windows versijose gali būti nesuderinamumo su Google Chrome. Jei susiduriate su tokiu atveju, rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox..
Problema su mikrofonu ar kamera
1 pasiūlymas: pakeiskite pamokos nustatymus
1. Spauskite ant trijų taškų simbolio, ir eikite į nustatymus.
2. Eikite į įrenginių skirtuką, atidarykite kameros, mikrofono ir garso išvesties išskleidžiamąjį meniu ir sutikite su leidimais.
3. Spustelėkite mygtuką „Sutinku“.
2 pasiūlymas: pakeiskite Google Chrome naršyklės nustatymus
1. Eikite į Google Chrome naršyklę.
2. Viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite trijų taškų simbolį.
3. Spustelėkite Nustatymai.
4. Spustelėkite Privatumas ir sauga.
5. Spustelėkite Svetainės nustatymai
6. Pasirinkite kamerą arba mikrofoną ir patikrinkite, ar jūsų kamera arba mikrofonas yra autorizuoti ir ar Superprof nėra įtrauktas į jūsų naršyklės blokuojamas svetaines.
3 pasiūlymas: pakeiskite nustatymus Windows kompiuterio nustatymuose
Eikite į Windows nustatymus.
Eikite į Privatumas.
Patikrinkite, ar įjungta įrenginio prieiga prie kameros.
Įjunkite parinktį „Leisti programoms pasiekti kamerą“.
Skiltyje „Pasirinkite, kurios Microsoft Store programos gali pasiekti kamerą“ įjunkite „Windows Search“, „Camera“ ir „App Connector“.
Su mikrofonu atlikite tuos pačius veiksmus.