Asmeninius trenerius dažnai įsivaizduojame kaip raumenų kalnus, kurie nevengia steroidų ir įvairiausių papildų.

Tačiau tikrovė yra visai kitokia: asmeninis treneris dirba sveikatingumo srityje. Jis pasitelkia specialias žinias ir įgūdžius, kad motyvuotų klientą, palaikytų jį fiziškai ir emociškai bei padėtų pasiekti norimus fitneso rezultatus.

Sėkmė gyvenime priklauso nuo disciplinos, atkaklumo ir tikslo.

Arnold Schwarzenegger

Asmeninis treneris nukreipia klientus savirealizacijos link ir padeda įgyvendinti jų užsibrėžtus tikslus, tad labai svarbus, kad asmeninis treneris būtų kvalifikuotas.
Ar norėtumėte ir patys pradėti nuo kelių klientų, kuriems galėtumėte padėti pasiekti tikslus bei sudarinėti individualius planus?

Superprof mini gidas apie šios veiklos pradžią padės susikurti veiksmingiausią marketingo strategiją bei kontaktų tinklą, padėsiantį susidaryti klientų bazę naujai pradėtam verslui.

Geriausi Asmeninės sporto treniruotės mokytojai
Austė
5
5 (2 atsiliepimai)
Austė
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Daniyal
Daniyal
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Ernestas
Ernestas
20€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Jude
Jude
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Kaddour
Kaddour
10€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Klaidas
Klaidas
15€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Indre
Indre
50€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Eugenijus
Eugenijus
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Austė
5
5 (2 atsiliepimai)
Austė
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Daniyal
Daniyal
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Ernestas
Ernestas
20€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Jude
Jude
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Kaddour
Kaddour
10€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Klaidas
Klaidas
15€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Indre
Indre
50€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Eugenijus
Eugenijus
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Pradedame

Trenerio darbas ir patarimai, kaip išsigryninti marketingo strategiją

Kad galėtumėte sėkmingai reklamuotis ir susikurti efektyvias reklamos strategijas, neužtenka vien tik išmanyti sporto sritį. Kad verslas augtų sėkmingai, prireiks šio bei to išmokti:

  • Naudotis SEO įrankiais ir užimti kuo aukštesnes pozicijas „Google“ paieškoje.
  • Pasirinkti partnerius (asociacijas, sporto klubus ar įmones), kurių vertybės sutampa su jūsų.
  • Prašyti klientų, kad šie jus rekomenduotų kitiems.
  • Klientams pasiūlyti akcijas bei specialias kainas, kad išlaikytumėte jų lojalumą.
  • Vystyti ilgalaikius santykius su klientais.
  • Ieškoti platformų, kurios padėtų didinti matomumą ir pasiekti tikslinę auditoriją.

Kas yra asmeninis prekės ženklas?

Kitaip tariant, asmeninis prekės ženklas – tai jūs pats. Jis apima tai, kaip save pristatote, kaip jus mato kiti ir kodėl žmonės nori rinktis būtent jus. Jei norite sėkmingos asmeninio trenerio karjeros, jūsų vardas žmonėms turi asocijuotis tu patikimumu ir efektyviais rezultatais.

Trys ramsčiai, padėsiantys puoselėti savo prekės ženklą:

  • Pažinkite patys save. Užsirašykite savo stipriąsias ir silpnąsias savybes, kurios jus apibūdina. Pasižymėkite, kokias treniruočių sritis valdote geriausiai bei kas jus išskiria iš kitų trenerių. Ar labiau orientuojatės į intensyvias „bootcamp“ tipo treniruotes, ar į individualų darbą su mityba? Savo reklaminėse žinutėse aiškiai nurodykite, kuo išsiskiriate.
  • Tapkite matomas. Plėskite savo pažinčių ratą, naudokitės socialiniais tinklais, kurkite aktualų turinį, auginkite klientų pasitikėjimą jumis per paliekamus atsiliepimus bei rekomendacijas. Kuo daugiau žmonių apie jus žinos, tuo daugiau naujų klientų turėsite.
  • Būkite atpažįstamas. Svarbu, kad žmonės prisimintų jūsų vardą ir žinotų, ką galite pasiūlyti. Susikurkite išskirtinį įvaizdį, kuris „limpa“. Jei kas nors jus atpažino iš skrajutės ar įrašo internete, vadinasi, jūsų rinkodaros strategija veikia.

Tai reiškia, kad turite drąsiai „rodyti save“ – tiek internete, tiek realiame gyvenime. Pasidalinkite savo patirtimi, įtraukite klientų sėkmės istorijas, parodykite, kad esate ne tik treneris, bet ir žmogus, su kuriuo malonu dirbti.

Beje, nepamirškite pabrėžti savo esminių asmeninio trenerio savybių: energijos, motyvacijos, atsidavimo, drausmės. Tai ne mažiau svarbu nei turimi sertifikatai ar patirtis.

Puodelis ir knyga rankose
Jei norite didinti žinomumą apie savo asmeninį prekės ženklą, neišsiversite be maketų bei skrajučių. (Paveikslėlio šaltinis: Unsplash, Austin Distel)

Išmokite parduoti savo įvaizdį

Prieš pradedant spausdinti šimtus skrajučių ar kurti interneto svetainę, verta įsivertinti savo projekto įgyvendinimo galimybes:

  • Konkurencija. Kokia šiuo metu situacija rinkoje? Kiek kitų trenerių dirba jūsų rajone? Ar netoliese yra sporto klubų ar sveikatingumo centrų, iš kurių galėtumėte pritraukti klientų?
  • Paklausa. Kokia tikėtina paklausa rajone, mieste ar regione? Į ką orientuota jūsų marketingo strategija ir kokie jūsų tikslai?
  • Kuriama pridėtinė vertė. Kaip galite pagerinti savo potencialių klientų sveikatą ir fizinę būklę? Kokias treniruočių programas galite pasiūlyti? Ar rajone yra patogūs bėgimo takai, parkai ar kitos erdvės, tinkamos treniruotėms lauke?
  • Kainodara. Kokias kainas žadate taikyti? Ar tai žemesnių, ar aukštesnių pajamų klientai?
  • Pajamos. Kokių pajamų jums reikia, kad galėtumėte sėkmingai vystyti veiklą?

Taip pat galite pasikonsultuoti su verslo konsultacijų ekspertais. Jie padės įvertinti jūsų projektą, parengti realistišką strategiją ir patars, kaip tvarkyti buhalteriją, mokesčius bei kitus mažam verslui aktualius dalykus.

Kompiuteris ant stalo
Internetinė svetainė su aiškia, skaidria informacija yra itin svarbi kiekvienam verslui. (Paveikslėlio šaltinis: Unsplash, Michał Parzuchowski)

Susikurkite marketingo planą

Norėdami pritraukti klientų ir išsiskirti konkurencingoje rinkoje, turėtumėte turėti aiškų marketingo planą:

  • Įvaizdis kaip prekės ženklas. Išmokite pristatyti savo vardą kaip prekės ženklą – pasirūpinkite skrajutėmis, lankstinukais ir vizitinėmis kortelėmis. Jas platinkite vietose, kur gali apsilankyti jūsų potencialūs klientai: sporto klubuose, renginiuose, bendruomenių centruose. Pasikalbėkite su sporto klubų administracija: galbūt jie sutiks jūsų skrajutes palikti registratūroje ar ant informacinės lentos.
  • Profesionali interneto svetainė. Susikurkite tinklalapį, kuriame aiškiai nurodysite, kas esate, kokias paslaugas teikiate, kaip su jumis susisiekti ir kokios yra jūsų siūlomų treniruočių kainos. Jei neturite patirties svetainių kūrime, galite nusisamdyti profesionalą. Svetainėje rekomenduotina turėti ir tinklaraštį, kuris padėtų stiprinti jūsų matomumą „Google“ paieškoje. Tačiau nepamirškite – rašymas reikalauja laiko ir pastovumo.
  • Akcentuokite savo turimas specializacijas. Visuose savo reklamos kanaluose aiškiai nurodykite, kuo išsiskiriate: traumų reabilitacijos treniruotės, taisyklingas treniruoklių naudojimas, mitybos konsultacijos, kardio treniruotės, triatlono pasirengimas ar kita niša.
  • Socialinių tinklų strategija. Susikurkite planą socialiniams tinklams. Reguliariai dalinkitės naudingu turiniu, patarimais, treniruočių fragmentais. Tai padės užsiauginti sekėjų ratą. Pasinaudokite „Facebook“ ir „Instagram“ reklamoms, „LinkedIn“ kontaktams, o „YouTube“ ar „TikTok“ – savo treniruočių pristatymui ir „virusinio“ turinio kūrimui.
  • Profesionali nuotrauka. Investuokite į kokybišką savo nuotrauką. Sporto industrijoje labai svarbus asmeninis įvaizdis ir tai, ar pristatote save kaip žmogų, kuriuo galima pasitikėti. Profesionalus įvaizdis bei nuotrauka padės sustiprinti savo autoritetą.

Nuspręskite, kur vyks treniruotės

Jeigu nuspręstumėte specializuotis namų treniruotėse, jums reikėtų pasirūpinti tik būtiniausia įranga.

Joga prie jūros
Joga prie jūros (Paveikslėlio šaltinis: Unsplash, Michiel Annaert)

Tačiau, jei norite vesti ir grupines treniruotes, teks numatyti papildomas išlaidas ir studijos nuomai. Kitas variantas – susikooperuoti su kitais treneriais ir dalintis patalpomis.

Galite kreiptis ir į įvairias studijas, prašydami išsinuomoti jų erdvę – taip sutaupytumėte įrangai skirtų kaštų. Kai kurie sporto klubai leidžia treneriams dirbti su privačiais klientais savo patalpose.

Kita vertus, viskas priklauso nuo to, kokio tipo treniruotes norite vesti: pavyzdžiui, jei tai joga, esant geram orui, ji gali vykti ir parke ar prie jūros.

Geriausi Asmeninės sporto treniruotės mokytojai
Austė
5
5 (2 atsiliepimai)
Austė
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Daniyal
Daniyal
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Ernestas
Ernestas
20€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Jude
Jude
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Kaddour
Kaddour
10€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Klaidas
Klaidas
15€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Indre
Indre
50€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Eugenijus
Eugenijus
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Austė
5
5 (2 atsiliepimai)
Austė
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Daniyal
Daniyal
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Ernestas
Ernestas
20€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Jude
Jude
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Kaddour
Kaddour
10€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Klaidas
Klaidas
15€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Indre
Indre
50€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Eugenijus
Eugenijus
25€
/val
Gift icon
1oji pamoka nemokamai!
Pradedame

SEO: kaip pagerinti savo matomumą internete

Jei norite, kad jūsų svetainė užimtų geriausias vietas „Google“ paieškoje, verta atkreipti dėmesį į šiuos aspektus:

  • Berašydami tekstus savo svetainės tinklaraščiui ir kitoms sekcijoms, įtraukite kuo daugiau aktualių raktinių žodžių.
  • Naudokite nuorodas – tiek į kitus savo puslapius, tiek į patikimus šaltinius su susijusia informacija. Tai padės jums padidinti jūsų puslapio reitingą bei jo kokybę.
  • Kelkite nuotraukas su turinį atitinkančiais pavadinimais.
  • Reguliariai atnaujinkite svetainę (dėl to tinklaraštis yra puiki idėja).

Jei naujam turiniui jums trūksta idėjų, pirmasis tinklaraščio įrašas galėtų būti apie tai, kaip tapti asmeniniu treneriu, kuriame galėtumėte pasidalinti savo kelione, patarimais bei išmoktomis pamokomis.

Kiti skaitmeninės rinkodaros aspektai

Be SEO, galite naudotis ir kitais įrankiais:

  • Pasistenkite patekti į įvairius asmeninių trenerių katalogus ar platformas, skirtas nepriklausomiems treneriams ir mokytojams.
  • Google Ads – padės pasiekti daugiau potencialių klientų.
  • Google Analytics – leis matyti, iš kur ateina jūsų lankytojai: iš „Facebook“, „Google“ paieškos ar kitų svetainių.
  • Ieškokite partnerių – susisiekite su didesnėmis sporto ar sveikatingumo įstaigomis dėl galimo rėmimo ar internetinių nuorodų (ang. link-building) mainų.

Raskite strateginių partnerių

Pabandykite susisiekti su įmonėmis bei organizacijomis savo regione ir pasiūlykite savo sveikatingumo sprendimus jų darbuotojams.

Pavyzdžiui: specialius pratimus biuro darbuotojams, kurie visą dieną praleidžia prie kompiuterio arba treniruočių planus gamyklų darbuotojams, kurie daug stovi ar nuolat kartoja tuos pačius judesius. Pabrėžkite, kad sveika ir stipri komanda reiškia sėkmingą įmonę.

Biuras su darbuotojais
Įmonės gali ne tik tapti didžiausiais jūsų klientais: jei darbuotojams patiks jūsų treniravimo metodai, jie gali jus rekomenduoti savo draugams ir artimiesiems. (Paveikslėlio šaltinis: Unsplash, Shridhar Gupta)

Taip pat ieškokite partnerių, kurie jau turi didelę klientų bazę ir galėtų rekomenduoti jus kitiems. Tai gali būti gydytojai, vaistininkai, sporto prekių parduotuvės, net nekilnojamojo turto agentai. Pasiūlykite jiems nemokamą treniruotę, kad jie galėtų išbandyti jūsų paslaugas – galbūt užsitarnausite ne tik rekomendaciją, bet ir lojalų klientą.

Sukurkite marketinginę rekomendacijų programą

Kiekviename, o ypač naujame, versle svarbus „iš lūpų į lūpas“ principas. Kad klientai jus rekomenduotų, pasiūlykite jiems specialių nuolaidų arba simbolinių dovanų – pavyzdžiui, nemokamą jogos kilimėlį.

Taip pat paskatinkite klientus palikti atsiliepimus jūsų svetainėje arba socialiniuose tinkluose. Galite organizuoti konkursus „Facebook“, kur žmonės dalyvautų dalindamiesi jūsų įrašu ar jį komentuodami, tai padės jums padidinti organinį įrašo pasiekiamumą.

Parodykite dėmesį lojaliems klientams

Verslui įsibėgėjus, svarbu atkreipti dėmesį ir į savo lojaliausius klientus: rinka pilna profesionalų bei jaunų verslų, kurie iš paskutiniųjų stengsis persivilioti jūsų klientus. Tad turite sugalvoti būdą, kaip klientams parodyti, jog juos vertinate bei sukurti pridėtinę vertę, kuri paskatintų jūsų ištikimiausius klientus ir toliau dirbti būtent su jumis.

beenhere
Kiekviename versle galioja sena rinkodaros taisyklė:

išlaikyti esamą klientą kainuoja penkis kartus pigiau nei pritraukti naują.

Nepamirškite pasirūpinti tais, kurie jau pasitiki jumis – pasiūlykite jiems lojalumo nuolaidas, papildomą dėmesį ar mažas staigmenas. Patenkintas klientas ne tik liks su jumis, bet ir rekomenduos jus kitiems.

Idėjos lojaliems klientams apdovanoti

Pagalvokite apie lojalumo programą tiems, kurie treniruojasi su jumis jau ilgą laiką. Pavyzdžiui, suteikite nuolaidą įsigyjant 10 treniruočių abonementą. Galite padovanoti ir smulkių dovanėlių: raktų pakabuką ar dar geriau – žingsniamatį su jūsų vardu.

Padėkos kortelės
Padėkos kortelės (Paveikslėlio šaltinis: Unsplash, Nick Nice)

Galite įvesti „auksinio kliento“ statusą po trejų metų.

Tokie klientai gautų nuolaidas, nemokamą prieigą prie jūsų treniruočių vaizdo įrašų ar net konsultaciją apie mitybą.

Jei galite sau tai leisti, puiki idėja – kasmetinė klientų šventė. Tai padeda užmegzti naujus ryšius ir parodo, kad jūs vertinate savo klientų ištikimybę.

Kitos klientų išsasaugojimo priemonės

Reklama svarbi, tačiau nepamirškite: jūsų klientai – irgi žmonės. Geriausias būdas juos išlaikyti yra nuoširdus rūpestis:

  • Būkite lankstūs dėl tvarkaraščio, supraskite nenumatytas situacijas. Prisiminkite, kad kai buvote pradedantysis asmeninio trenerio karjeroje, taip pat darėte klaidas.
  • Skirkite laiko pažinti jų asmeninius poreikius ir pritaikyti visas treniruotes individualiai.

Per treniruotes:

  • Būkite dėmesingi ir mandagūs.
  • Išklausykite – stresą ar nuovargį galima pastebėti ne tik iš žodžių, bet ir iš kūno kalbos.
  • Užtikrinkite saugumą, kad klientai nesusižeistų.
  • Sukurkite ramią atmosferą – ramios muzikos ar paprasto malonaus žodžio dažniausiai daugiau nei užtenka.
  • Sukurkite pasitikėjimą: kreipkitės į klientą vardu (jei šis neprieštarauja), palaikykite draugišką toną, pokalbio metu stenkitės būti atviri ir nuoširdūs.
  • Motyvuokite, ypač kai matote, kad klientui sunku.
  • Pagirkite, kai pastebite progresą.

Tokios paprastos, bet veiksmingos strategijos padės ne tik išlaikyti esamus, bet ir pritraukti naujus klientus.

Ar jums patiko šis straipsnis? Pasižymėkite!

5,00 (1 rating(s))
Loading...

Aleta

Virš 10 metų dirbu su copywriting’u ir SEO, mano specializacija – skaitmeniniai produktai, e.komercija ir turinio strategija. Mano tikslas – sudėtingas temas pateikti aiškiai ir įdomiai, nesvarbu, kas tai bebūtų. Superprof platformoje dalinuosi savo žiniomis, kad mokymosi procesas būtų ne tik prieinamas, bet ir malonus!